تاريخ : | | نویسنده : sunny-night
فیس بوک به عنوان یک رسانه اجتماعی توانسته علاوه بر استفاده کاربران عادی از این شبکه بسیاری از بازاریابان و صاحبان مشاغل مختلف را برای تبلیغ و بازاریابی به خود جذب کند به تازگی فیس بوک به صاحبان رستوران های کوچک و بزرگ این امکان را داده است تا منوی غذای خود در فیس بوک منتشر کنند.

به گزارش بانکی دات آی آر صاحبان رستوران ها می توانند منوی رستوران خود را به صورت تصویری یا در قالب نوشته در فیس بوک منتشر کنند در این صورت کاربران نیز میتوانند از این منو ها برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع و اقسام غذاها و قیمت های مختلف آن کسب کنند.

رستوران ها نیز از این شبکه برای تبلیغات استفاده می کنند و سطح وسیعی از کاربران می توانند از این تبلیغات استفاده کنند. البته برای کشف یک رستوران خوب فقط لازم نیست از رسانه های اجتماعی کمک بگیریم گوگل و سرچ در آن هم می تواند هزاران رستوران را به شما معرفی کند.

در حال حاضر تبلیغاتی که رستوران ها برای خود انجام می دهند چه در سطح اینترنت چه به صورت بنر در سطح شهر بیش از هر چیز باید بیانگر کیفیت باشد تا زرق و برق های مختلف چون در تبلیغات اساسا اغراق وجود دارد بنابراین اگر به عنوان صاحب رستوران تبلیغات انجام می دهید باید برای جذب مشتری کیفیت را در اولویت قرار دهید.

رپورتاژ
انتخاب جراح بینی - بهترین جراح بینی
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
جشن عروسی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
دوربین مداربسته دیجی همکار
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
خدمات برش لیز
میز و صندلی تالاری
لیپوماتیک
تجهیزات تالار پارس
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
تفاوت دینگ با اپلیکیشن‌های تاکسی‌یاب آنلاین
روغن خراطین
بوتاکس چگونه تزریق می شود؟
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
تحلیل آماری

لینک های مفید
تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ


.: :.